Ruseni meteoradaru - co to ma znamenat???

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Květen 22 08:40:20 CEST 2009

uplne presne si tie terminy nepamatam a legislativu sa mi nechce hladat,
ale frekvencie a sluzby su rozdelene do kategorii. Mate tam, nieco take
ako garantovany servis, chraneny servis, tolerovany servis a podobne.
Podla toho kto ma prioritu ten moze kricat ze ho rusite a
telekomunikacny urad bude podla toho konat.
Predpokladam ze WiFi nie je prioritna sluzba ale ju v tom pasme len
toleruju. Urcite bude niekde v povolovacich podmienkach na to zariadenie
presnejsie napisane aj toto...
b.