[OT] Jak umit motor u auta?

newlad@centrum.cz newlad@centrum.cz
Pátek Květen 22 08:22:37 CEST 2009

Dobry den,
ja drive na tyhle mastny sajrajty pouzival ARVU. Natre se to, nebo nastrika,
necha par minut pusobit, a pak oplachne vodou. Ovsem myslim, ze dnes bude
tech pripravku mnohem vic, jen namatkou koukam na
http://cisticiprostredky-ekogrado.cz/myti-motoru-a-konzervace-c-155.html
Ovsem dovolim si par poznamek: kdyz se koukam na ceny tech chemikalii, a na
ceny myti v servisech, napr.
http://www.rucnimyti.kvalitne.cz/cenik.html
nebo http://www.neptun-harfa.cz/index.php?p=65  tak se nemuzu zbavit dojmu,
ze je prudce vyhodnejsi to nekam odvezt a mit rucicky cisty. Taky odpada
starost, co na to xenony a elektronika, ze servisu proste musite odjet! Mno
a osobne by me docela trapilo, co s tou srackou, ktera z toho potece. I pres
fakt, ze jsem si tou arvou jako kluk myl na dvore motorku. Dnes by se mi to
uz trosku eklovalo
Hezky vikend
Vladimir