[OT] Jak umit motor u auta?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Květen 22 06:31:50 CEST 2009

Nedelal bych to, maximalne vysurovat hadrem co je videt a pripadne vyfoukat
vetsi bordel vzduchem. Na funkci to nema vliv, rizika jsou znacna. Ja
vlastne jen otru spodek motoru vzdy pred STK ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of k.novo
Sent: Thursday, May 21, 2009 11:22 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT] Jak umit motor u auta?

Blizi se patek tak mi snad projde toto OT.
Poradite cim umyt motor u auta? Rad bych to vzal normalne vapkou, ale jednak
se bojim co na to elektronika a takove drobnosti jako VN pro xenony a take
nevim jaky je ten spravny zcela neekologicky myci pripravek, ktery unika
zelenemu sileni a zvladne umit bezny prach a trochu te mastnoty a chcipleho
hmyzu (kuny a jine vetsi chciplotiny odstranim rucne :-) )

Dekuji
K.

P.S. V neposledni rade mam na motoru takove ty velice hezke plasty s v
"chromu" vyvedenym oznacenim vyrobce, tnz. nechci nioc co mi je sezere.Veci
jako perchlor se take dnes neschani zrovna snadno a levne :-)