Compaq Armada 1750

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Květen 21 01:18:20 CEST 2009

Ntb neznam, ale 4,6V je vazne divne napeti, divny je vsak i vas popis 5dratoveho adapteru, podle
http://www.topmicrousa.com/compaq-armada-1750-ac-adapter-charger.html
by mela mit armada 1750 klasicky 19V zdroj
Baterie je na 14.4V  a tomu by tech 19V odpovidalo
http://www.atbatt.com/product/2793.asp
KN

Ahoj,
nemáte někdo zkušenost s uvedeným NB? Nestartuje, vůbec nereaguje na žádný
podnět. Dnes jsem jej rozebral, ze zdroje vede jeden konektor s 5dráty.
2xGND, 2x červený (měřím 4.6V) a uprostřed šedý (proti zemi 0V). Říkal jsem
si, že to buď bude mechanická vada, zdroj nebo MB, že to možná stojí za
pokus. Bohužel vůbec nevím, jak tento NB zdroj funguje. 5V mi přijde málo
např. na podsvícení displeje? Servisní manuál mám, ale ten je jen o NB
nikoli zdroji. Všude odkazují na následující link, kde by snad mohlo být
něco víc, jenže nefunguje a uvedené pdf jsem jinde nenašel.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Product.jsp?prodTypeId=3219
57&locale=en_US&taskId=125&contentType=SupportManual&docI
ndexId=179111 ) and most of the time Chapter 5 describes the disassembly and
reassembly procedures.

Jedná se o sobory:
TPM_316314-001_rev1_us.pdf popř.
TPM_316314-001_rev3_us.pdf