Re: Zapojeni s OZ

gt5@seznam.cz gt5@seznam.cz
Středa Květen 20 12:32:08 CEST 2009

Přijde mi že jste tomu nejblíž. Jedná se o doporučené zapojení převodníku k chemicko-biolog. senzoru.
Dokumentaci kterou jsem dostal od číny, spolu s doporučeným zapojením (viz..).

Měřením a zkoušením jsem zjistil že doporučené zapojení sice funguje,ale je určeno na jiný typ senzoru s menším výstupním proudem, tedy jak píšete je to něco v rozsahu 0-30uA. Schéma bych potřeboval upravit na rozsah 0-300uA.
Jak se to chová v rozsahu 0-30uA ?

Děkuji za upozornění, -VEE vrátím zpátky na GND, aby to něco nezničilo. Nevím jestli to senzor unese.

LP.

jestli to je obycejny operacni zesilovac tak bude prevadet proud na napeti .
Ale pouze v rozsahu 0-30uA pak se zalimituje.Bude to dolnofrekvencni propust asi na 3kHz.
Termistor bude vstupni proud nejak teplotne kompenzovat.
Proud muze pouze vytekat ven (proti smeru sipky) a to jeste v pripade ,ze oz je rail.
Pripojenim -5V ziskate moznost aby proud mohl tect i dovnitr (ve smeru sipky).
  Fanda