Re: Teslův transformátor

Petr Zapadlo zapik@email.cz
Středa Květen 20 09:14:35 CEST 2009

Zdravím

domnívám se že ne, protože primár je stejně u studeného konce vysokonapěťového vinutí.

Osobně si myslím, že je to  z důvodu aby mohl sekundár nerušeně rezonovat a ta vazba je kompromis mezi účinným přenosem energie z primáru na sekundár a tlumením rezonance primárem.

Ale jak říkám je to má úvaha a chtěl bych si ji ověřit.

Petrz