[OT] Tesluv generator ve filmu

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Květen 19 13:04:32 CEST 2009

 19.5.2009, 12:34:14

Jde o to, zda to "neco" je v rozporu se znamimy fakty ci nikoliv.
Uceni hlasane cirkvi, vetsinou v rozporu neni, casto lezi jaksi mimo.
Tam kde v rozporu bylo, napr. geocentricke usporadani vesmiru, cirkev
nakonec ustoupila svetskemu vykladu.
Dle cirkevni nauky, Kristus zemrel na krizi, cemuz lze docela dobre
uverit, protoze to v dane dobe a miste byl celkem obvykly spusob
nakladani se zlocinci. Stejne dobre by bylo mozne verit uceni, podle
krereho Kristus zemrel tak, ze byl v arene predhozen hladovym lvum.
Ovsem uceni, podle ktereho Kristus zemrel po te, co byl predhozen
v arene tyranosaurovi, by bylo k uvereni jen velmi obtizne.
S temi tvrzenimi o Teslovy ktery vyrobil tunguzsky meteorit a podobne,
se to ma stejne jako s Kristem sezranym tyranosourem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz