Siemens Data Suite - S65 - shanim ...

Standa Palas stpalas@quick.cz
Úterý Květen 19 09:47:59 CEST 2009

Kdysi jsem pro komunikaci se Siemensem používal program Siemens Data Link. Nevím jestli to nebylo ještě ve W98.Ten bych asi někde našel. Ale asi to není to co chcete?
Staňa.
  ----- Original Message -----
  From: APA
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, May 19, 2009 5:21 AM
  Subject: Re: Siemens Data Suite - S65 - shanim ...

  No ten mi prave nechtel komunikovat, neviom proc, vyzkousel jsem vsechny rtychlosti a com byl spravny! (protoze Siemens Data suite, verze pro Dect, telefon normalne otevrel, ale uz ma problem s SMS)

  On tento program byl vzdycky problemovy, s USB kabelem nechtel nahodit napr. vysokou rychlost jako slo s rychlymi programy z ruska...

  Takze Siemens Data Suite pro S65 asi nesezenu koukam ... :-( Kdyby ho nekdo nasel na disku a hodil na rapidshare, bylo by to super.