zapojení 555

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Květen 18 19:28:31 CEST 2009

Hezky vecer,

    vstup 5 je vyvod horni casti odporoveho delice pro komparatory
oznacovany jako CV - control voltage. Je na nem napeti 2/3 napajeciho
napeti. Vyvod 4 je vstup nulovani, reset, takze jejich spojenim dojde k
tomu, ze bude obvod trvale aktivni. Vstup nulovani totiz reaguje na
nizkou uroven.

    Je to dobry napad nezapojovat reset na napajeci napeti, ale na jinak
casto nevyuzity vystup CV :-)

					Saša K. Svobodová