Re: převodník 2,7V na 5V

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pondělí Květen 18 02:07:22 CEST 2009

Dík moc

na toto jsem zapomněl! Pokud dám jako převodník 2,7V na 5V jakýkoli HCT
obvod napájený
z 5V tak to bude v pořádku jelikož pro flash na výstupu

log 1 min Vcc-0,2V což dává       2,5V
log 0 max                                   0,4V

a pro vstup HCT(5V)
log 1 min                                   2V
log 0 max                                 0,8V

Druhou možností je použít 74LVC4245.

Dík všem za pomoc :-)

Zdeněk