RE: převodník 2,7V na 5V

Jan Martincek jano@martincek.com
Sobota Květen 16 17:56:46 CEST 2009

Zdravim Vas

V diplomovke riešim podobnú dilemu:

Používam nasledovné zapojenie:

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdeněk lada
Sent: Saturday, May 16, 2009 5:39 PM
To: HW-news
Subject: Re: převodník 2,7V na 5V

Jako tranzistor mě napadl zrovna BFR92 :-)

74HC05 mě napadla také, ale i když je s otevřeným kolektorem tak není možné
připojit rezistor na vyšší napětí než Vcc+0,5V.
Vstupy by snad měli být tolerantní k 5V, takže zbývá vyřešit výstup SO. A
když 74HC05 připojím na napájení 5V tak mi nebude fungovat vstup,
pokud na 3,3V tak to nevydrží její výstup...

Zdeněk