[OT] Web fotogalerie

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Květen 15 16:39:23 CEST 2009

Menalto a Coppermine jak psal uz Kamil vypadaji jako ten slusny zaklad.
Propracovana znama reseni neumoznuji modifikaci stranek galerie podle
jejich ucelu. Kamarad by rad publikoval fotky ohledne sveho konicku, ale
napriklad i ze svateb, ruznych akci apod. Ja bych take rad mel moznost
pouzivat podobnou galerii (proto se v tom angazuji). Zatim pouzivam
Picasu, ale skutecne to neni ono (nelze nastavit zobrazeni dodatecnych
informaci a musim pouzivat jejich SW). Na druhou stranu treba prave
Picasa nabizi moznost zobrazeni pozice fotografie na mape.
Cele to urcite psat nebudeme, to je nerealne.

Tosa