fluke 289

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Květen 15 13:57:33 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 15.5.2009 od Petr Zahradnik:

> Ja jsem se koukal uz tuhle, ze mam verzi 1.00 a ted je verze
> firmware 1.10, ale jak je to s kalibraci po aktualizaci? Nebude
> vyzadovat natvrdo kalibraci, pripadne nepodela tu vlozenou kalibraci
> od vyrobce?

Odpovim si sam. Kalibraci to nepodela. Totiz v popisu je napsano, ze
kdyz je verze kalibracnich informaci 0.14, tak to nebude vyzadovat
znovu. Ale ve firmware 1.00 neni videt tato verze kalibracnich
informaci. Aktualizacni software ji ale ukaze.

No tak hlavne doufam, ze mi ted ta nova verze firmware nezacne zrat ty
baterie jako ostatnim :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem