Jakou televizi?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Květen 15 09:28:03 CEST 2009

Nějak jsem Vás nepochopil.

U ccfl, effl trubic dochází k dynamické změně intenzity jasu na základě
jasu _celé_  scény. Je to regulované v určitém pracovním rozsahu trubic,
jak jste správně poznamenal. Řízení je pomocí PWM a je někdy docela
pěkně slyšet (přeslechy) ač je freq PWM nad akustickým pásmem.

U LED podsvícení se zpracovávají i jenotlivé oblasti scény. Ale to moc
neznám.

Samozřejmě to ta TV musí umět, ne všechny modely to mají.
ced