Silikonová vazelína

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Květen 14 22:09:00 CEST 2009

Pre nejakymi 15 rokmi som si kupil na ruky tu na Slovensku taku plastovu flasku s napisom "Vaseline (R)", a to co v tom bolo nepripominalo vazelinu (ani tu medicinsku, ani tu na loziska) ani nahodou - ocividne nejaka podobna vodna suspenzia tukov  voskov a pod. ako indulona(R), aj ked o dost redsia; a bolo to dost parfemovane.

Cim chcem povedat, ze snad aj u silikonovej vazeliny plati, ze nie je vazelina ako vazelina(R), ci sa mylim?

wek