Jakou televizi?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Květen 14 18:43:13 CEST 2009

Takze mam spravny dojem, ze nejlepsi reseni velke TV le plazma? Nejlepe Full
HD ale zas ta cena. Jeste zkusim nejaky rok vydrzet s CRT, zatim ma skvely
obraz (100Hz) ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotny
Sent: Thursday, May 14, 2009 5:02 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Jakou televizi?

Myslim, ze se to nijak radikalne nezmenilo, duvod je prosty, u bezne LCD TV
za LCD panelem neustale sviti x CCFD trubic a sviti na plne pecky at koukate
na tmu tmouci nebo na lyzovani. Vysledkem je ze LCD zere tak nejak porad
stejne, spise vice a neumi cernou. Castecnym resenim jsou LCD s LED
podsvcenim, ktere v tmavych scenach ci tmavych plochach obrazu mohou
regulovat svit jednotlyvych LED, zerou relativne mene a umi cernou, tedy
maji dynamicky kontrast 1:2M tak zvladaji hodne tmavou sedou :-) Problemem,
je, ze se v tomto provedeni delaji az vetsi LCD, nejmensi a nejlevnejsi asi
Samsung LE40A786 sehnatelny kolem 30k Kc, bohuzel nema mpeg4, tuto kombinaci
maji az v rade 9 a to uz jsou dardy.

PN