Jakou televizi?

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Květen 14 11:54:41 CEST 2009

Moc žerou? Zkuste vzít kalkulačku, metr a jukněte na spotřebu obyčejných LCD
monitorů. Trojčlenka - přepočet na plochu 82 nebo 106 cm a uvidíte, jak moc
žerou...
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 14, 2009 11:46 AM
Subject: Re: Jakou televizi?

No vzhledem k tomu, že nejoblíbenější pořady mého tchána jsou všechny
politické debaty, přímé přenosy ze sněmovny, a když zrovna nic z toho nejde,
vezme zavděk libovolným fotbalem, tchýni k TV pustí jenom když jde na
záchod, takže kvalita zobrazení není ten primární parametr (a ať vyberu, co
vyberu, stejně na to bude nadávat).

Za sebe bych viděl jako hlavní parametr spotřebu a spolehlivost (na to první
bude nadávat při pohledu na účet za elektřinu - TV hraje tak 20 hodin denně,
to druhé přehraje na mě), obraz ať tam pro mě za mě klidně malujou nějací
trpaslíčkové štětečkama.

Mimochodem - jak to, že tyhle velké mrchy všechny tak žerou? Jak tak koukám
po webu, spotřeba je udávaná u těch 82cm od nějkých 130W (nějaký Philips) až
po neskutečných 240W (LG), to je tam podsvětlení dělané obloukovkama?

Pavel Kutina