pripojeni jistice , chranice

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Květen 14 11:54:16 CEST 2009

2009/5/14 Radim Götz <palm_konf@geso.cz>:
> Jojo , to už ted vím , jenže když jsem vybíral dotázal jsem se
> na rozdíl ve značkach a bylo mě řečeno že je to všechno "stejné".
> Ale není.

Běžnýmu střídavýmu jističi je to jedno, takže potisk je jen
informativní (např. aby podle návlečky bylo poznat, na kterym šroubu
ten drát byl). Myslim, že se běžně používá, že se zapojí třeba pět
jističů v řadě propojovací lištou s tím, že ten první má funkci
hlavního jističe - a aby všechny kabely byly zapojený zdola, tak holt
na něm je přívod na těch svorkách, na kterejch maj ty ostatní vývod.

Pavel Kadečka.