Xilinx ISE ... to snad nemuzou myslet vazne

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Květen 14 10:20:41 CEST 2009

> -No je to možné, ale nenašel jsem tam nikde takovou volbu - pokud někdo
> -víte jak na to, napište prosím. Dokonce se mi nikde na googlu nepodařilo
> -najít nic k tomu varování "Unable to meet pin assignments" ...
>
> vid priloha, dufam ze je to ono, iba triafam, bez istoty, v snahe pomoct...

Díky, to vypadá nadějně, vyzkouším.

Jen komentář k příloze - screenshoty je lepší uložit do png. Bude to
menší a bude to mít lepší k kvalitu (neprojeví se se typické jpeg
artefakty způsobené ztrátovou kompresí na bázi DCT).

Lukáš Grepl