Zdroj SSP-8080

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Květen 14 09:17:25 CEST 2009

http://www.youtube.com/watch?v=Svd7G_2WyT0

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Dorazil
Sent: Thursday, May 14, 2009 8:42 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Zdroj SSP-8080

Dobry den.

Koupil jsem zdroj SSP-8080 z GM. Ma ethernet,  web server. Bohuzel se mi
nedari k nemu prihlasit. Podle navodu by melo byt default heslo "88888",
jenze mi bohuzel nefunguje. Zkousel jsem reset ethernetoveho modulu
uvnitr (je to ZNE-100PT), nicmene, dal, nez po uvodni stranku s loginem
se nedostanu. Zkousel jsem na nej jit z IE, Firefox-u, z win, z linuxu,
nicmene, vzdy se stejnym vysledkem. Pokud nastavim IP pocitace podle
default nastaveni v ZNE, tak ten klientsky program se zdrojem pekne
komunikuje. Jenze, ja bych rad prizpusobil ten zdroj sve siti, naopak to
neni ono :-) Neporadite nekdo, co bych jeste mohl zkusit?

Dik, Martin.