OT: Oprava televize Tesla, spatna geometrie obrazu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Květen 13 17:53:40 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    kolage se na mne obratil s zadosti o pomoc. Ma TV tovarni znacky
Tesla / Le Cygne Electronics a je na ni zavada v obraze. Obraz na
obrazovce je dole uzky a jakoby "sloupcovany" (vypada to, jako kdyby
sloupecky na nekterych miste sly pres sebe), nahore je sirsi, ale take
je uzsi, nez by mel byt.

    Napada nekoho, cim by to mohlo byt? Na co se zamerit? Vychylovaci
civky? VN zdroj,nebo hledat kondenzator?

    Ja televize normalne neopravuji, tak netusim, cim by to mohlo byt.
Jinak je televize v poradku, ladi, ma zvuk, funguje ji teletext...

					Saša K. Svobodová