RE: OT: Účinnost autoledničky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Květen 11 22:16:49 CEST 2009

Ja mam par tydnu takovy ten minivycepak ETA na 5l pivni soudky a Peltier
udrzi teplotu 6-8st bez problemu, ale musi se tam dat studeny, jinak to
chladi fakt dlouho. Ten kompresorovy box do auta by me docela zajimal - mate
nejake odkazy?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Mlynarčík
Sent: Monday, May 11, 2009 10:06 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Účinnost autoledničky

Je to asynchronny special na 12V, k tomu elektronika ktora robi potrebny
striedavy prud. Spotreba je o nieco mensia nez Peltier, no chladi to
neporovnatelne lepsie. Velkostou aj vahou ta chladnicka vyzera skoro rovnako
ako peltier. Akurat ten special kompresor aj s elektronikou ma aj specialne
ceny. Ked odide, nema to vyznam opravovat. Cena novej je podobna.

                                                Milan  Mlynarčík