OT: Účinnost autoledničky

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Květen 11 21:35:30 CEST 2009

Naopak, na dovcu je to super. Jak jinak udrzite potravini do 10-15 st
chladu v aute?
Ja to pouzivam stale s tim, ze lednicka bezi jen v momente, kdy je motor
v chodu a staci to.
Hodne zalezi na okolni teplote ci, je nizsi, tim je nizsi i uvnitr . Ten
peltier udela v tom provedeni lednicky tak max. 15 st. rozdil teplot.
Ja jsem udelal tuning pridanim dalsiho ventilatoru nahoru na chladic
kvuli lepsimu odvodu tepla ven.
Jedine co mi u te lednicky stve je kondenzat, ktery se vytvari uvnitr.
Za den provozu je to cca 20ml vody! na dne lednicky ( i v potravinach :-(  )