OT: kabel k Siemens C35, odblokování

DVD microchip@klikni.cz
Pondělí Květen 11 20:53:19 CEST 2009

Dobrý den,

chtěl bych požádat o pomoc s telefonem Siemens M35i (kompatibilní s
C35). Rád bych ho připojil k PICu a udělal dálkové ovládání jako školní
projekt, dál se asi rozepisovat nemá smysl.
Sehnal jsem telefon, jenže je blokovaný na tmobile a nemám ani k němu
kabel. V prodejnách se kabel sehnat nedá (jenom na mě koukají jak na
vraha), v jednom servisu mi řekli, že odblokování dělají asi týden a
telefon někam posílají.
Neměl by někdo z Prahy navíc kabel na sériový port? (usb nechci právě
kvůli připojení k PICu), případně nevíte jestli na odblokování stačí
kabel nebo je nutná HW úprava? V dnešní době už není funkčních mnoho
webů s programy/návody na tento telefon.
Vím, že tohle téma bylo aktuální tak před 8 lety, ale ...

Díky, David.