Re: Automatický zpožděný start serveru

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Květen 11 15:34:21 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 11.5.2009 od Pavel Krafcik:

> nastavení procent nabití aku a zpoždění při obnovení napájení je
> docela dobrý způsob, jak nastartovat server, ale jen v minimu
> případů. Funguje to podle předpokladu jen v případě, že dojde k
> úplnému odstavení UPS. Pokud dojde k zastavení serveru, ale UPS
> ještě běží (a ta běží naprázdno hodně dlouho), tak nedojde k
> odpojení a připojení 230V do zdroje serveru a ten zůstane vypnutý.
> Budu to muset vychytat nějak jinak.

Nejak se mi nechce verit, ze by vyrobci UPS byli tak pitomi, ze by na
tohle nepamatovali, protoze by to jinak bylo jaksi uplne na nic :-)
Zrejme nekde delas chybu. Ono to musi fungovat tak, ze nejdrive da UPS
serveru pokyn k vypnuti, a jakmile k vypnuti dojde, UPS odpoji komplet
napajeni toho serveru. Pak to bude fungovat bez problemu.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz