[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

Halen halen@seznam.cz
Neděle Květen 10 19:15:10 CEST 2009

Já to právě řešil tak, že jsem při skoro stejných nákladech postavil dům
s o cca 3.5kW méně. Ušetřil jsem na cihlách - místo 40 jsem dal 30,
omítky stojí skoro stejné peníze (házená omítka vs. 12cm EPS je o 10k Kč
dražší EPS na celém domě). Okna a dveře jsem sehnal šestikomorové
profiline s trojsklem za cenu pětikomorových s dvojsklem. Přímé navýšení
bude tedy pouze u fasády +10k Kč a u izolací do střechy z 20 cm na
30-32cm. Zatímco u cihel jsem na celém domě ušetřil cca 60k Kč. Takže
nakonec to vyšlo možná i levněji.

Honza