spotreba SD karty

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Květen 9 16:57:02 CEST 2009

A k cemu by tam ten buffer byl? K tomu , aby karta prvnich 10MB
zapisovala rychle a pak pomalu? Ja kdyz jsem delal test zapisu/ cteni
tak je +- 20 procent stale stejna rychlost po celou dobu zapisu/cteni.
 Je tam nejaky "radic", ktery urcite nejaky maly  buffer pouziva, ale ne
kvuli zvyseni rychlosti zapisu ale kvuli schopnosti nezapisovat do stale
stejneho pametoveho mista.