spotreba SD karty

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Květen 9 10:30:17 CEST 2009

Řekl bych, že to mají vymyšlené hlavně pro foťáky. Například Nikony jsou
jedny z nejrychlejších a ty nejvyšší modely zrcadlovek dělají tuším 12
snímků/s. v 5Mpx, čili na jeden snímek o velikosti kolem 5MB (v RAW formátu)
je potřeba řádově 100ms. Řekl bych, že není problém do karty vložit řekněme
512MB RAMku a i úplně šílený fotograf bude spokojen.

Jakub Šerých