Problem s AVARICE

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Květen 8 21:08:50 CEST 2009

Asi moc nepomohu, ale ...

Ja jak avarice, tak opeocd pouzivam na linuxu a tyto problemy nemam, ale
kolega ktery zaryte odmita linux pouzivat (ac kdyz jsem ho testoval pri
prijimacim pohovoru rikal, ze mu linux nedela problemy [= nejradeji uskrtit])
zaznamenal problem s openocd a personalnim firewallem - takovym tim co
nehlida jen provoz na siti, ale i chovani programu.

Treba Vam to v necem otevre oci, ale moc to nepredpokladam :-(

Jakub Ladman