SL-5287 Datasheet

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Květen 7 21:50:01 CEST 2009

Dobry vecer,
díky všem za rady, dostal jsem se k mailu az ted. Nechtel jsem rozpoutat
diskuzi o zdrojich k notebooku, hledal jsem jen bezuspesne ten datasheet,
ale presto moc dekuji za vsechny rady. Kdyz uz to tady bezi tak tady je par
dodatecnych
informaci, ktere treba nekomu neco reknou :
-Zdroj je od velmi stareho notebooku nekdy z roku 1998, mozna i starsiho
- Zdroj ma celkem 5 dratu vyvodu, zrejme ( podle napisu na plosnaku)
to asi melo zvlastni drat na nabijeni a na mereni teploty baterky.
Ten paty nevim, na co mohl byt. Me mereni teploty ani nabijeni baterky
nezajima,
chtel bych od toho jen cca 13.5 V 2A pro napjeni FT817
-Na primarni strane je M51978FP - data sheet jsem nasel, jde o regulator
spinaneho zdroje
- To SL_5287 se mi jevi jasko nejaky komplexni obvod, mozna vcetne
kontorleru nabijeni baterky,
   a nebo jen na to
-Mezi primarem a sekundarem je skutecne optoclen
Na sekundaru je jeste nekolik dalsich soucastek ( 4 x Op.zesilovac, maly
transistor, atd.)
Co by mohl byt delic, ovlivnujici vystupni napeti zatim netusim, odporu je
tam dost.
Zacnu asi kreslit schema.
Rekl bych ale, ze klicem k zapojeni bude datasheet toho SL 5287