[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

"Ing. K.Prokůpek" kpr@seznam.cz
Čtvrtek Květen 7 08:30:20 CEST 2009

To už je pěkný výsledek. Já mám asi tak nejpodobnější Klasiku 157 z
G-Servisu, avšak po velké editaci projektu :-).
Původně jsem byl na ztrátách kolem 7.5kW , nyní jsem cca 6.0kW a jako
reálné vidím dosáhnout hranice 4-5kW a konec. Níž to hnát nebudu.

KPR