OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 6 23:19:03 CEST 2009

 6.5.2009, 23:14:44
S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Hudecek napsal:

> Ideální, ale nerealizovatelné.
No ano. Pro ta idealni reseni je to takova dost typicka vlastnost. :-)

>  Naštěstí je i další možnost, jak získat
> představu o delším časovém období: Podívat se do minulosti. Sice není k
> dispozici zrovna nic o prodeji frekvencí, ale o přeregulovanosti a jejích
> důsledcích za desetiletí a staletí je toho dost.

> Shodou okolností zrovna dnes vyšel na Psovi poměrně rozsáhlý článek o konci
> Říma:

> http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekonomie-inflace-v-rimske-risi-de5-/p_ekonomika.asp?c=A090505_170230_p_ekonomika_wag
Uz jsem to cetl. Zajimave, nicmene s prenosem do dnesnich podminek
bych byl preci jen opatrny.
Pro mne (verim ze i pro vas) zajimavejsi, nebot aktualnejsi je treba toto:
http://www.patria.cz/Zpravodajstvi/1394189/ctk-v-usa-se-po-vzoru-krize-30-let-zacinaji-objevovat-mistni-meny.html