Kniznice v Altium

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 6 17:40:02 CEST 2009

Vdaka.

A.

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Novotny
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, May 06, 2009 9:34 AM
  Subject: RE: Kniznice v Altium

  Všecno co dodava Altium zdarma je v tomto seznamu

  http://www2.altium.com/files/AltiumDesigner6/libraries/libfiles/libindex_29Jan09.zip

  a knihovny samotne stahnete zde

  http://www2.altium.com/forms/libraries/designer6/IntLib_list_ad06.asp

  U nejcasteji pouzivanych pouzder je asi nejlepsi je pretahnout do nejake sve knihovny a predelat je. V AD se sice nekde da nastavit zaokrouhlovani pri prevodu na cele mil, ale i tak to muze o ten jeden mil nesedet.

  PN