Kniznice v Altium

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Květen 6 17:38:02 CEST 2009

Vies riesim to, ze lokalny vyrobca pcb ma postarsi fotoploter v mil s
definovanymi clonkami a nechce sa mi to moc editovat, resp. behat na druhy
koniec mesta, kde mi to zase ktosi nacmara na fotoploteri. Na to naozaj cas
a moznosti nemam.

A vyrabat si vlastne kniznice, to som uz raz v zivote robil... Otrava je to
aj s wizardom.

A.

----- Original Message -----
From: "dejfson" <dejfson@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 06, 2009 9:26 AM
Subject: Re: Kniznice v Altium

pouzivam knihovny z altia, ktere si kopiruji do sve soukrome knihovny
a dle potreby (ktera je mala) upravuji. co se tyce padu, nechapu co
resite. pro vyrobce plosnaku je pouze dulezite aby jste neprekrocil
stanovenou clearance a pokud zrovna nedelate tistaky s track/space
4mils tak je to jedno. jinak velikosti padu se daji specifikovat jak v
mils tak v mm. altium dodrzuje co jste pri vyrobe soucastky v knihovne
natukal a ke konverzi na jinou jednotku dochazi az na poslednim clanku
retezce (alespon tak nam to tvrdili pri skoleni) takze zaokrouhlovaci
chyby jsou omezeny na jeden prevod z mils->mm nebo naopak. proste,
pokud netahate dva spoje mezi dvema sousednimi BGA pady, tak jsou
takove veci irelevantni. nicmene pokud se Vam to nelibi, tak neni nic
jednodussiho nez si zkopirovat schematickou cast soucastky do sve
knihovny a vytvorit si pomoci wizardu vlastni pouzdro.

d.