[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 6 15:28:39 CEST 2009

 6.5.2009, 15:23:58

Jen bych poznamenal, ze pokud nebudete stavet svepomoci, tak povazuji
za zatracene dulezite, aby firma ktera bude stavbu provadet, mela s tim
kterym systemem nejake zkusenosti. Jestli vyberete system podle
dodavatele nebo naopak je celkem jedno. Pokut dotlacite dodavatele,
aby pracoval s necim co nezna, bude to katastrofa.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz