OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Květen 6 14:36:45 CEST 2009

 6.5.2009, 14:31:36

Uplne idealni by bylo, poklabosit s nekym z budoucnosti. IMHO 20 roku
neni dostatecna doba, na to, abychom mohli s dostatecnou
pravdepodobnosti tvrdit, ze v systemu nejsou nejake, dosud skryte vlastnosti,
at uz dobre ci spatne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz