OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Květen 6 13:43:02 CEST 2009

Reforma začala v roce 1984, kdy se R. Douglas stal ministrem financí. Na
tomto místě byl do r. 88. Radiokomunikační Zákon, podle kterého fungují
dnes, je z roku 89.

Takže tipuji, že pan Schwarz (jiný, než ten, co nedávno kandidoval) nekecal,
použil to spíše jako zajímavost k dokreslení hloubky ekonomické reformy. Že
to později změnili, nebylo při povídání o Douglasovi asi tak důležité a
možná to ani nevěděl. Celkově bych řekl, že části editoriálu, kde citují
samotného Douglase jsou méně eufemistické:-)

Moje chyba byla, že jsem pak tuto zajímavost použil jako podpůrný argument.

Ale bylo by docela zajímavé zjistit, co bylo důvodem změny (co bylo jako
důvod prezentováno veřejnosti / co poslancům / jaký byl skutečný důvod / kdo
na tom vydělal).

Chtělo by to poklábosit s nějakým novozélanďanem ve věku 40-50.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
No, konecne som nasiel nieco relevantne:
http://www.rsm.govt.nz/cms/licensing/licensing-regime

Chcel by som vyzdvihnut vetu:
The Government retains ownership of 70 of these [management rights]...

... co priamo znamena, ze ten ujo v tom clanku, kde tvrdi, ze boli vypredane
vsetky vsetucke frekvencie, jednoducho klamal (alebo klamal ten, co to
prekladal).