[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 6 12:21:05 CEST 2009

Pozar bych fakt neresil v okamziku, kdy zar dosahne teploty nutne k tomu,
aby se ve zdi zacal tavit EPS je barak tak jako tak na odpis a nema cenu
resit nepodstatne detily.

Pokud jde o vkladani vody a odpadu tak pokud vam libovolna stavebni firma
cokoliv z toho bude zasekavat do obvodovych zdi tak je jedine reseni vzit
bic a vyhnat je ze stavby, stejne plati pro architekta ci projektanta. Tyto
rozvody rozhodne nepatri do obvodoveho zdiva kde bez ohledu na technologii
zdiva narusuji homogenitu obalky a zpusobuji vetsi ci mensi tepelny most. S
kabelazi by byt problem nemel, to se vejde do zlabku a ten do toho
vyfreznete stejne jak do cehokoliv jineho, ale co se tak poohlizim po svem
dome tak si ani neuvedomuji, ze bych na obvodove zdi mel nejake zasuvky nebo
tak.
PN