[OT] Stavba, z ceho a jak stavet - jak to dopadlo

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Květen 6 11:48:58 CEST 2009

On Wed, 6 May 2009, Pavel Novotny wrote:

> Zvazte jeste tento stavebni materiál, vyjde to sice o trochu draz, ale
> odstranuje to nejvetsi nevyhodu metody cihla +EPS a to kontaktni fasadu
> primo na EPS.
> Zatim jsem to nepocital a nevim zda se z toho da postavit pasivni dum, podle
> pozdavku dotacniho titulu Zelena usporam, ale pokud ano tak bych asi zvazil
> tyto bloky.
>
> http://www.stavebnictvi3000.cz/clanky/zdici-blok-gt-treti-rada-bloku/
> http://www.zlaty-dum.cz/home/default.asp

Vypada to zajimave ale napada mne jeden takovy "problem" . Co se stane
kdyz v mistnosti vypukne pozar a je nasledne uhasen. Normalne by byla
mistnost zrala k rekonstrukci a pravdepodobne i vnejsi fasada. Ta se ale
da opravit oloupanim a nalepenim noveho EPS. Co ale bude delat ten EPS
uvnitr tech cihel ? Ja si tipnu ze se horkem scvrkne a izolacni schopnost
tech cihel bude v tahu. Jedina moznost jak to opravit je vymenit cihly
coz je nerealne.