AVR a 1-wire UART

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Květen 6 09:05:35 CEST 2009

>IMHO to moc primo HW spojit nejde,

A mozem vediet, preco by to nemalo ist?
Samozrejme treba riesit handshake (t.j. sa protikusy musia dohodnut, kto je vysielac a kto prijimac - najlepsie stylom master-slave otazka-odpoved) a aj pripadne konflikty (seriovy odpor obmedzujuci max. prud), ale to je vsetko.

>Pokud RS232, staci tranzistor, hradlo,
>dioda... Dle chuti ;-)

To mozno staci, ale prosim, nenazyvajte to potom RS232.

>Udajne to jde, videl jsem jen schema kde autor pouzival jen samotny RxD pin.
>Jen mi nebylo z principu jasne jak to muze fungovat

Ako softwarovy UART. Rx je narocnejsi (treba sa “chytit” na cudzi signal), preto sa pouziva RxD pin, a na nom sa softwarovo generuje Tx (“bit-bang”).

JW

Daląí informace o konferenci Hw-list