OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Květen 5 20:42:52 CEST 2009

Podle http://www.crk.cz/CZ/CEPTC není NZ členem CEPT. Ale zdá se, že to
nevadí:

"General User Radio Licence" umožňuje držitelům povolení CEPT vysílat na
Novém Zélandu po dobu až 90 dnů na všech amatérských pásmech bez nutnosti
získání povolení nebo ohlašovací povinnosti.

Takže radioamatérská pásma tam fungují a navíc mají velmi přijatelné
podmínky pro zahraniční návštěvníky.

Podle http://ok1fig.nagano.cz/Ama_001.doc tam mohou vysílat i na nových DV
pásmech.

WiFi tam zdá se taky funguje:

http://www.hedvabnastezka.cz/cestopisy/jak-usetrit-na-novem-zelandu

Takže teď už jen aby nějaký zdejší radioamatér zkusil SSB DX na NZ a
poklábosil s nějaým místním o tom, jak ty reformy dopadly z pohledu běžného
člověka:-)

Jen nevím, jestli je stále platná klauzule o zákazu předávání informací
od/pro třetí osoby, kterou si mlhavě pamatuji z doby, kdy jsem měl OL. V
takovém případě by bylo nelegální nám o výsledku poreferovat...

PH

From: "Zdeněk lada" <zdenek023ster@gmail.com>
V tomto ohledu by bylo zajímavé zjistit  co se stalo s radioamatérskými
pásmy a jak to je na Novém Zélandu například s Wi-Fi.