OT regulace mob. operatoru (Tiskovy zakon?...)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Květen 5 20:27:00 CEST 2009

No, gugl na "New Zealand frequency" na druhom ci tretom mieste vyplul link na miestny ekvivalent telekomunikacneho uradu, kde je aj zoznam licencovanych subjektov (aj s rokom expiracie licencie) - aj zoznam radioamaterov. Mozno tam najdete aj podmienky pre nich.

Nepripadalo mi to nijako nestandardne. Mozno tu "reformu" medzicasom zrusili? Alebo som nieco zle pochopil?

wek

PS. Znacnu cast licencii na AM radia vlastni "koruna, zastupena ministerstvom"...