Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 5 13:33:32 CEST 2009

To je mozne, ale take ho  nikdo neomezuje a vesele se muze operovat jak je
mu libo a skutecne ho za to nikdo nebude popotahovat :-)
Nicmene se obavam, ze v one povestne australii by si zarovku nevymenil,
vsadim se ze druhou podminkou je byt clenem cechu vymenovacu razovek a
platit u nich clenstvi.

Priklad z domova, a opet stavebni. Rekneme, ze si chci postavit dum, mam VS
vzdelani v oboru, rozsahle zkusenosti a priprave svého projektu jsme venoval
more casu. Protoze vim jak je to u nas se stavebnimi firmami tak si najmu
svou partu UK a na stavbe budu i bydlet, to jo, ale presto me zákon nuti si
najmout nějakého min autorizovaného technika, aby mi delal stavebni dozor,
protoze ja sam nejsem clenem komory autorizovaných Arch., Ing. ci techniku a
tudiz nemam razitko a neslozil jsem tu parodii na slib tak nemam narok. Jak
to je v praxy, dam nekomu s kulatym razitkem 5k Kc a on mi to ostempluje.
Cili jsem opet z5, buzerace, formalismus, a vytvareni umele zamestnanosti a
to dokonce lobbisti chcteli do stavebniho zákona protlačit uplny zakaz
svepomocne stavby domu.

Krasnym prikladem jsou lékárnici a jejich komora, jejich lobbing za
nedovoleni prodeje beznych leku v potravinách a je az usmevny.

PN