PC0151212 a IF piny

j s jarin.hw@gmail.com
Úterý Květen 5 13:31:16 CEST 2009

Odpalit si mozem akurat tak nervy :-)
Moznych kombinacii zapojenia pinov a dat, ktore do nich budem tlacit
je nie malo, tak som veril, ze niekto tym uz mozno presiel predo
mnou...

Inak ciastocne si aj sam odpovedam. Usudil som, ze ked tento typ
displeja budu vyrabat sudruhovia v Cine, tak ini (alebo ti isti) budu
vyrabat prakticky podobny displej, ako to uz tak byva.
Tak som skusil hladat ST7637 a 128 display a hla, hned na zaciatku
http://www.promelec.ru/UPLOAD/fck/file/multi-inno_pdf/graphic_color/MI128128SK.pdf
displej, ktory je TOTOZNY s tym z TME, rozmery, elektricke
specifikacie, vsetko. Akurat vyrobca je iny Cinan. V tomto dataheete
je trosku obsirnejsi popis IF1 a IF2, ktory ako tak potvrdzuje moju
domnienku o IF2 pine pripojenom na Vdd. Ale spominaju iba paralelny
rezim, nie seriovy... no tak asi bude naozaj treba len skusat...

J.S.