Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Květen 5 13:17:02 CEST 2009

Puvodni zprava ze dne 5.5.2009 od Galloth:

> Trochu mi unika smysl tveho prispevku. Mozna je to tim, ze smysl
> meho nebyl uplne zrejmy. Tim svym jsem chtel rict, ze na vyhlasku
> $50 se delaji testy a nevic se pozaduje nejake vzdelani.

Ano, vzdelani a take nejaka praxe v oboru elektro podle toho vzdelani.
Pricemz na nektere paragrafy vzdelani elektro nepotrebujes.

> A to ne ve smyslu znalosti, ale ve smyslu papiru s te ci one skoly.

Ano. Vsak to pisu. Kdyz chces delat chirurgii, tak musis mit take
papir z nejake skoly a nejakou praxi, jinak te ani nepusti k atestaci.

> A to je podle mne spatne, kdyz chci $50, mel bych prokazat potrebne
> znalosti v danem testu.

Ja bych si treba chtel take zaoperovat, nastudoval jsem si z internetu
nejake ficurky, ale nemam ten papir.

> Neco jineho je samozrejme praxe.

Praxe je jednou ze soucasti pozadavku. Ale zase netusim, o jaky
paragraf ti jde. Pokud chces byt spravcem pocitacove ucebny, na
prislusny paragraf vzdelani elektro neni potreba.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz