Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Květen 5 13:04:21 CEST 2009

Trochu mi unika smysl tveho prispevku. Mozna je to tim, ze smysl meho
nebyl uplne zrejmy. Tim svym jsem chtel rict, ze na vyhlasku $50 se
delaji testy a nevic se pozaduje nejake vzdelani. A to ne ve smyslu
znalosti, ale ve smyslu papiru s te ci one skoly. A to je podle mne
spatne, kdyz chci $50, mel bych prokazat potrebne znalosti v danem
testu.

Nevim moc o neurochoirurgii takze nemuzu posoudit, jak je to v tom
oboru, ale myslim, ze u elektroniky na urovni potrebne k vyhlasce $50
jde pomerne snadno odzkouset, zda dotycny potrebne znalosti ma a nebo
ne. A pokud je ma, tak by melo byt uplne jedno, kde k nim prisel.

Neco jineho je samozrejme praxe.

Honza