OT Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Květen 5 12:09:12 CEST 2009

Stávající úprava nijak nebrání lobbystům a poslancům, aby lidem zakazovali
neškoné činnosti. Nebo snad existuje nějaký smysluplný důvod, proč např.
musí vláda schvalovat jmenovitě každého nového mobilního operátora, resp.
proč vůbec má rozhodovat o tom, kolik operátorů tady smí být?

PH

From: "Tomáš Hamouz" <hamouz@alsoft.cz>
Myslím si že stávající úprava je postačující:
Každý si musí počínat tak, aby jinému nezpůsobil škodu.
(A za vzniklou škodu je odpovědný).

Pokud si sám vyměním vypínač a jsem manták a udělám to tak, že to
někomu ublíží, jsem za to zodpovědný. Pokud to umím, není problém si
to pro sebe udělat sám.
Práci pro jiné řeší živnostenský zákon.