Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Květen 5 11:01:38 CEST 2009

Ale je to uplna blbost a to principielne. To co chapete vy je stejne jako,
vsem chlapum pri narozeni urizneme pero, protoze jsou mezi mami taci co jej
pouziji k tomu, ze znasilni navstevu :-).

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Tuesday, May 05, 2009 10:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Tak ona to zase neni tak uplna blbost. Protoze on to sice ja Vas dum,
ale kdyz prijde navsteva, tak "neodbornou" opravou vypinace muzete
zabit i je....
A bohuzel musim priznat, ze verim tomu, ze na zemi chodi i taci, kteri
by byli schopni skonit vymenu vypinace tak, aby to bylo zivotu
nebezpecne....
Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz