ochrana kontaktu rele

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Květen 5 10:54:20 CEST 2009

Kompenzacne stykace. Tie maju takto dva kontakty, jeden (odolnejsi) je
pripojeny cez odpor, druhy ho nasledne vyskratuje. Vsetko vratane tych
odporov je sucast toho stykaca. Kupodivu ani nebyvaju ovela drahsie ako
normalne.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Kotlaba"

Taky se dela (ale asi jako specialni vec na specialni pouziti) dvojity
kontakt,
jeden je z nejakeho odolneho materialu co mu nejake opalovani nevadi
a druhy z materialu co je vhodny na sepnuti.
A nastavi se to aby se pri zapinani dotknul napred ten opalovaci a pak ten
spinaci.
Myslim ze jsem to videl u nejakeho regulatoru dynama u auta.