Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Úterý Květen 5 10:21:32 CEST 2009

Ale tak to chapu, tady jde o to, ze takovy pripad by se mel resit, az se
stane a ne omezovat vsechny preventivne - ale takova je uz doba, ze, viz
silnicni provoz...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Tuesday, May 05, 2009 10:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tiskovy zakon? (ackoli vlastne nevim, co sem napsat)

Tak ona to zase neni tak uplna blbost. Protoze on to sice ja Vas dum, ale
kdyz prijde navsteva, tak "neodbornou" opravou vypinace muzete zabit i
je.... A bohuzel musim priznat, ze verim tomu, ze na zemi chodi i taci,
kteri by byli schopni skonit vymenu vypinace tak, aby to bylo zivotu
nebezpecne.... Honza

Jan Kastil